Harmonia Grand Palace
Harmonia Palace predstavlja projekat koji ispunjava sve standarde hotela sa 5* prema uslovima propisanih od ministarstva turizma. Pazljivim projektovanjem stvorili smo reprezentativan objekat koji shodno svojoj veličini, sadržini, svedenom luksuzu i nadasve organizaciji sa pravom nosi naziv Palace (Palata).
Harmonia Palace 5* pažljivo je projektovan objekat najviše kategorije. Bogatom upotrebom kamena i drvenih obloga, sirokim staklenim otvorima sa kojih se pruža veličanstven pogled na obronke Kopaonika, staklenim terasama cini jedinstven objekat na Kopaoniku, kvalitetan i prepoznatljiv.

Luskuzni apartmani
Harmonia Grand Palace raspolaže sa ukupno 91 luskuznih soba i apartmana. Na raspolaganju su sobe i apartmani sledećih veličina i struktura.
Standard Room – od 21.76 – 25.29 m2
Junior Suite – od 29.32 – 57.53 m2
Apartman – od 31.03 – 61.16 m2
Svi apartmani prodaju se isključivo kompletno opremljeni.


HARMOLAND AKVA PARK
qua Park hotela Harmonia Palace – Harmoland pravo je vodeno carstvo dobre zabave i osmeha. Kombinujući gore navedeno vodeno carstvo u jedinstvom planinskom okruženju izmamiće Vam osmehe na lice i udovoljiti i najsitnijim željama. Na 1388 m2 zatvorenog prostora moći će da primi do 400 osoba u jednom momentu i ponudiće Vam raznorazne sadržaje akva i spa zone…
Recepcija i Lobby
Najvažniji je prvi utisak, a gosti prvo upoznavanje, a samim tim stiču i prvi utisak prijavom na recepciji hotela.
Recepcija i Lobby bar prostiru se na preko 250m2, modernog i jedinstvenog dizajna, kreirani da gostu ostave prvi utisak koji je najvažniji, i upoznaju ga sa hotelom, tj, da mu prostorno stave do znanja da se nalazi u hotelu visoke kategorije.

PRODAJA APARTMANA
Lista apartmana & Uslovi kupovine i ostale informacije
1. Registracija
Prvi korak u procesu kupovinu apartmana je registrovanje interesovanja. Registraciju mozete izvrsiti putem nase veb stranice (kontakt), pozvati telefonom ili posetiti nase prodajne centre na Kopaoniku ili u Beogradu.
2. Sastanak sa savetnikom za kupovinu
Nakon registracije, neko od nasih savetnika prodaje ce Vas kontaktirati radi daljih koraka.
3. Ugovor o rezervaciji apartmana
Nakon izbora nekretnine koju zelite da kupite, mozete je rezervisati putem povratne kapare. Kapara se vraca u celosti ukoliko ukoliko kupac nastavi sa kupovinom. Kupac moze rezervisati apartman najvise 30 dana. Do isteka ovog roka kupac se moze opredeliti da li ce nastaviti sa kupovinom ili raskinuti Ugovor o rezervaciji.
4. Potpisivanje ugovora o kupoprodaji apartmana
Nakon sto se kupac odluci za kupovinu apartmana, bice zakazan termin kod ovlascenog notara u Raski radi potpisivanja i overe ugovora.
5. Placanje
Po potpisivanju ugovora kod javnog beleznika, kupac ce nastaviti sa izmirivanjem dugovanja prema modelu placanja za koji se odluci.
6. Pracenje izgradnje
Za vreme trajanja gradjevinskih radova, kupac ce biti redovno obavestavan putem maila ili drugih vidova komunikacije o napretku radova, sa fotografijama.
7. Preuzimanje apartmana
Po zavrsetku izgradnje i isplate celokupne kupoprodajne cene, kupac ce pristupiti pregledu zavrsenog apartmana, potpisivanju Zapisnika o primopredaji i preuzimanju svog apartmana.
8. Kategorizacija i upravljanje imovinom
Po izvrsenoj kategorizaciji hotela, kupac ce pristupiti potpisivanju Ugovora o upravljanju imovinom sa nasom kompanijom, i ugovora o rentiranju apartmana.
SOFTVERSKA RESENJA ZA UPRAVLJANJE REZERVACIJAMA
Omogucen online pristup vlasnicima radi pracenja rezervacija
Kako bismo pravilno upravljali imovinom vlasnika, preduzeli smo niz softverskih resenja koja bi nam omogucila odgovorno i otvoreno poslovanje. Prventstveno, za hotelski softver odabrali smo proizvod renomirane nemacke kompanije – Protel. Drugo, radi jednostavnijeg, brzeg i sigurnijeg poslovanja odabrali smo Channel Manager kompanije HSS, a kako bi preraspodela rezervacija bila apsolutna pravedna prema svim vlasnicima smestajnih jedinica, pribegli smo unikatnom resenju aplikacije Harmy koju je specijalno i iskljucivo za Harmonija Resort Kopaonik izradila renomirana IT kompanija. Aplikacija omogucava recepciji da prilikom unosa nove rezervacija tacno preracuna koja soba je do tog trenutka najmanje puta bila rezervisana i samim tim preporucuje recepciji da rezervise navedenu sobu.
Vlasnicima je omogucen online pristup softveru kako bi pratili rad recepcije i rezervacija u hotelu, a sve u cilju otvorone i dugorocne saradnje bez skrivenih namera.
PROTEL
Protel je vodeca nemacka kompanija sa softverom za upravljanje hotelima sa istorijom dugom preko 25. godina. Protel predstavlja jedan od najboljih resenja na svetu za upravljanje hotela. Preko 15.000 hotela u 93. zemlje koristi Protel za hotelsko poslovanje.
CHANNEL MANAGER
HSS channel manager omogućava centralizovanu kontrolu nad svim kanalima prodaje istovremeno. Sa jednog mesta se vrši upravljanje rezervacijama, cenama, slobodnim kapacitetima i postavljanje restrikcije na svim kanalima. Bez straha od overbooking-a i problema sa paritetom cena.
HARMY
Harmy aplikacija izradjena je specijalno za Harmonija Resort Kopaonik od strane renomirane kompanije za pravilnu preraspodelu rezervacija. Aplikacija prilikom unosa rezervacije recepciji u automatski preracunava koja smestajna jedinica u tipu smestajnih jedinica za koji je pristigla rezervacija je do pristizanja nove rezervacije najmanje puta bila rezervasana, te samim tim savetuje recepciji koju sobu treba da rezervise. Sa ovom aplikacijom, onemugeceno je bilo kakvo favorizovanje smestajnih jedinica od strane hotela i recepcije.
Sta je Kondominijum (Condominium)
Hotelska industrija i hotelijerstvo u svim funkcionalnim svojstvima zauzima svakako najbitnije mesto glavnog aktera u realizaciji planiranih ciljeva turistickog proizvoda i određene turisticke destinacije. Osnove strategije konkurentne diferencijacije hotela vrste „condo“ sastoje se u nizu generalnih i pojedinacnih postupaka i aktivnosti da u procesu realne implementacije i trzisne pozicioniranosti postigne vecu traznju, kvalitetnije zadovoljenje potreba gostiju i u celini postigne bolje merljive efekte od konkurentnih objekata. Bitnu osnovu konkurentne diferenciranosti „condo“ hotel postize prepoznatim vrednostima koje upravo dolaze iz samog bica, predmeta i modela ove vrste hotela.
Uobicajene karakteristike „condo“ hotela odredjuju se i prepoznaju kroz svojinu, zemljisno knjizno vlasnistvo jednog ili vise vlasnika nad smestajnim hotelskim jedinicama sa upisanim teretom ugovorenog upravljanja objektom i smestajnim jedinicama od strane menadžment kompanije (ugostitelja). Takodje pripadajuci komercijalni ugovor u potpunosti uređuje bitna medjusobna prava i obaveze izmedju menadzment kompanije i vlasnika hotelske smestajne jedinice. „Condo“ hotel je inovativan turisticki proizvod koji vec u zacetku implementiranja ima prepoznate konkurentne vrednosti i razlikovanja koji ga cine jedinstvenim i bitnim turistickim proizvodom na domacem turistickom trzistu. Znanje i novostvorene mogućnosti ulaganja u „condo“ hotele mogu se smatrati znacajnim konkurentno diferenciranim indikatorom koji ovom novom turistickom proizvodu obezbedjuje znacajnu i posebnu paznju, zainteresovanost i bitnu traznju.
Proverenim i dokazanim kvalitetima na medjunarodnom turistickom i stambenom trzistu traznje kao i realno prepoznatim i primenjivim specificnostima u domacim uslovima poslovanja, indikatori konkurentnosti „condo“ hotela jasni su temelji inovativno prepoznatih i stvorenih prednosti i dobrih predispozicija za punu pozicioniranost i trzisni razvoj. Kupovina i svojina hotelskih smestajnih „condo” jedinica u odnosu na standardno poznat odmorisni boravak u klasičnim hotelima i drugim smestajnim vrstama ima jasne prednosti, posebno definisane kroz niz medjuzavisnih i prethodno naznacenih subjektivnih pokazatelja konkurentnosti u odnosu na druge oblike odmorisnog smestaja ali i stambenog boravka, kao sto su:
- Trajna i maksimalna korist od imovine u skladu sa potrebama „condo“ stila zivota visokog kvaliteta
- Stvoreni trajni uslovi pravne sigurnosti poslovanja i investiranja u najbolju trzisnu kapitalizaciju
- Visok nivo licnog kvaliteta zivljenja i/ili boravka uz obezbedjen stalan dodatni prihod
- Najbolja uskladjenost u finansijskih, drustvenih, vremenskih i drugih resursa u operativnoj realizaciji
- Potpuna uksladjenost izvodljivih projekata u odnosu na odlozenu i trajnu upotrebu
- Maksimalan ucinak uz najbolje realizovane efekte iz procesa implementacije i izvodljivosti projekta
- Mogucnost boravka u izabranim periodima i po izboru dalji nastavak izbora koriscenja
- Investicioni razvoj „condo“ projekta za vlasnike „condo“ smestajnih jedinica znacajno je povoljniji u odnosu na klasicne hotele u pogledu ekonomskih efekata investicionih projekata direktno kao i iz daljeg tekuceg poslovanja
- Vlasnici „condo“ hotela kao i smestajnih jedinica imaju smanjene finansijsko-komercijalne rizike u odnosu na vlasnike klasicnih hotela
Ko živi i posluje u Kondominijumu?
Filozofija zivljenja u kondominijumu zasnovana je na jednostavnom principu slicnosti – komplementarnom mentalnom sklopu stanara. Kao preduslov za dobre medjususedske odnose, Vase komsije su ljudi slicnog pogleda na zivot, slicnog imovinskog stanja, slicnih ineresa, hobija, stila… Sve Vas povezuje jasna odrednica prema savremenom, sigurnom i udobrnom zivotu koji zasluzujete, a kondominijum je tu da Vam to omoguci.
Najednostavnije receno, kondominijum Vam omogucava da kada pobegnete od svakodnevnih obaveza koje imate, uzivate u svojoj smestajnoj jedinici kao da boravite u najluksuznijem hotelu, a pritom, ta ista smestajna jedinica Vam konstantno donosi prihode kada ne boravite u njoj.
Brinemo o Vašoj nekretnini
Upravljanje zakupom
Usluga Rental programa osmisljena je tako da pruzi sveobuhvatno iskustvo za sve one koji se odluce za investiranje u nas resort. Clanstvo u ovoj nasoj zajednici sa profesionalnim upravljanjem i mendzmentom zasigurno ce predstavljati pravi uzitak i privilegiju.
Koncept poslovanja u kondominijum sistemu se zasniva na tome da Vlasnik po potisivanju rental ugovora ostvaruje od smestajne jedinice, bez obzira da li je njegov apartman bio izdat ili ne.
Detaljnije o samom konceptu poslovanja mozete dobiti iskljucivo na upit
Pratite nas
NAŠE DRUŠTVENE MREŽE
Pratite nas na društvenim mrežama i upoznajte sa najnovijim ponudama