Hotelska industrija i hotelijerstvo u svim funkcionalnim svojstvima zauzima svakako najbitnije mesto glavnog aktera u realizaciji planiranih ciljeva turistickog proizvoda i određene turisticke destinacije. Osnove strategije konkurentne diferencijacije hotela vrste „condo“ sastoje se u nizu generalnih i pojedinacnih postupaka i aktivnosti da u procesu realne implementacije i trzisne pozicioniranosti postigne vecu traznju, kvalitetnije zadovoljenje potreba gostiju i u celini postigne bolje merljive efekte od konkurentnih objekata. Bitnu osnovu konkurentne diferenciranosti „condo“ hotel postize prepoznatim vrednostima koje upravo dolaze iz samog bica, predmeta i modela ove vrste hotela.
Uobicajene karakteristike „condo“ hotela odredjuju se i prepoznaju kroz svojinu, zemljisno knjizno vlasnistvo jednog ili vise vlasnika nad smestajnim hotelskim jedinicama sa upisanim teretom ugovorenog upravljanja objektom i smestajnim jedinicama od strane menadžment kompanije (ugostitelja). Takodje pripadajuci komercijalni ugovor u potpunosti uređuje bitna medjusobna prava i obaveze izmedju menadzment kompanije i vlasnika hotelske smestajne jedinice. „Condo“ hotel je inovativan turisticki proizvod koji vec u zacetku implementiranja ima prepoznate konkurentne vrednosti i razlikovanja koji ga cine jedinstvenim i bitnim turistickim proizvodom na domacem turistickom trzistu. Znanje i novostvorene mogućnosti ulaganja u „condo“ hotele mogu se smatrati znacajnim konkurentno diferenciranim indikatorom koji ovom novom turistickom proizvodu obezbedjuje znacajnu i posebnu paznju, zainteresovanost i bitnu traznju.
Proverenim i dokazanim kvalitetima na medjunarodnom turistickom i stambenom trzistu traznje kao i realno prepoznatim i primenjivim specificnostima u domacim uslovima poslovanja, indikatori konkurentnosti „condo“ hotela jasni su temelji inovativno prepoznatih i stvorenih prednosti i dobrih predispozicija za punu pozicioniranost i trzisni razvoj. Kupovina i svojina hotelskih smestajnih „condo” jedinica u odnosu na standardno poznat odmorisni boravak u klasičnim hotelima i drugim smestajnim vrstama ima jasne prednosti, posebno definisane kroz niz medjuzavisnih i prethodno naznacenih subjektivnih pokazatelja konkurentnosti u odnosu na druge oblike odmorisnog smestaja ali i stambenog boravka, kao sto su:
Filozofija zivljenja u kondominijumu zasnovana je na jednostavnom principu slicnosti – komplementarnom mentalnom sklopu stanara. Kao preduslov za dobre medjususedske odnose, Vase komsije su ljudi slicnog pogleda na zivot, slicnog imovinskog stanja, slicnih ineresa, hobija, stila… Sve Vas povezuje jasna odrednica prema savremenom, sigurnom i udobrnom zivotu koji zasluzujete, a kondominijum je tu da Vam to omoguci.
Najednostavnije receno, kondominijum Vam omogucava da kada pobegnete od svakodnevnih obaveza koje imate, uzivate u svojoj smestajnoj jedinici kao da boravite u najluksuznijem hotelu, a pritom, ta ista smestajna jedinica Vam konstantno donosi prihode kada ne boravite u njoj.
Usluga Rental programa osmisljena je tako da pruzi sveobuhvatno iskustvo za sve one koji se odluce za investiranje u nas resort. Clanstvo u ovoj nasoj zajednici sa profesionalnim upravljanjem i mendzmentom zasigurno ce predstavljati pravi uzitak i privilegiju.
Koncept poslovanja u kondominijum sistemu se zasniva na tome da Vlasnik po potisivanju rental ugovora ostvaruje od smestajne jedinice, bez obzira da li je njegov apartman bio izdat ili ne.
Detaljnije o samom konceptu poslovanja mozete dobiti iskljucivo na upit
Harmonija Resort
Stefana Prvovenčanog 50, 36354 Kopaonik